Turundus


Turundusega olen sinasõprusele üle läinud alates aastast 2009. Ennem seda torkisin ma teda uudishimulikult kord siit ja sealtpoolt, selgitamaks, millega mul õieti tegemist on. Selle eneseleidmise teekonna alla kuulus ka erinevate erialaste raamatute ja blogide lugemine. Lisaks sekka ka fotograafia pisik ning erinevate (nii disain, kui ka nt. HTML script)  programmide tundma õppimine. Ka koolis käisin teadmisi ammutamas ning erinevatel täienduskoolitustel osaledes hoian kätt uuenduste pulsil. 
Minu erilisteks lemmikuteks on järgnevad teemad: Sotsiaalne turundus, bränding (sh. tootekontseptsiooni, -disaini loomine), internetiturundus (sealsed erinevad reklaamkanalid nt. adword), copy kirjutamine. Stiililemmikutest  on mul selge, puhas, soe ning positiivseid emotsioone tekitav kooslus alati esireas. Põhiaspektid, mis mind turunduse juurde tõmbasid olid: loomingulisus, mõõdetavus, mitmekesisus ning iseseisvus.